Waarom een digitaal magazine?

Beter magazine Beter milieu Beter meten

Mooi hoor, zo’n tijdschrift op glanzend, stevig papier. Maar of je bedrijfsblad ook daadwerkelijk bekeken wordt of helaas ongelezen bij het oud papier belandt, daarvan heb je eigenlijk geen idee. Dat kan anders. Een online magazine is niet alleen voordeliger voor jou en beter voor het milieu, maar ook een stuk beter te meten. Zo weet jij voortaan waar je doelgroep op wacht.


Voordelen

Jouw online magazine…

  • is op elk scherm goed leesbaar
  • deel je makkelijk via al je socialmediakanalen
  • is milieuvriendelijk
  • kun je eenvoudig aanpassen
  • biedt bijna onbegrensde creatieve mogelijkheden
  • bespaart je drukkosten
  • geeft je inzicht in wat je lezers willen weten
  • maak je onderdeel van jouw communicatiestrategie

Techniek

Op elk scherm goed te lezen

Eindeloos inzoomen op je smartphone om websitetekst te kunnen lezen? Gelukkig blijft dat je bespaard met een online magazine. Welk apparaat en welke browser je ook gebruikt: een digitaal tijdschrift ziet er overal optimaal uit.

Duf doorswipen is er met zo’n magazine ook al niet bij. Voeg een video toe, tover overlays tevoorschijn of verras met animatie. De techniek, die staat bij ons voor niets. Hosting op je eigen (sub)domein, koppeling van je SSL-certificaat en CRM: we maken je technische wensen waar.


Delen

Sharing is caring!

Wat heb je aan een online magazine als niemand weet dat het bestaat? Daar kunnen we kort over zijn: bijzonder weinig. Gelukkig is het delen van je digitale tijdschrift geen enkel probleem. Via Facebook, Instagram of LinkedIn kun je iedereen laten weten dat er een prachtige publicatie op hen wacht.

Stuk van je strategie

Een magazine publiceren en de wijde wereld in sturen, da’s natuurlijk reuze tof. Maar het wordt pas écht effectief wanneer je tijdschrift naadloos aansluit bij je complete communicatiestrategie. Wanneer je verhaal van alle kanten klopt. Daar helpen wij van Vanbinnennaarbuiten je met plezier bij.


Leesbril

Lekker lezen

Een online magazine kan er uitstekend uitzien of een technisch hoogstandje zijn. Maar als de inhoud niet boeit, dan klikt je klant alsnog meteen op het kruisje. Benieuwd waar je lezers hun leesbril voor opzetten? Dankzij verzamelde gegevens over hun leesgedrag draaien we daar onze hand niet voor om. Zo kunnen we samen in de toekomst nóg beter inspelen op hun wensen.

(VOOR)DELEN

Deel je magazine makkelijk via social media