Huisstijl vernieuwen?

Dáár hebben jullie mijn aandacht echt te pakken!

“Deze vacature is wat voor ons, Ivon!” Dat riep mijn collega Eva afgelopen maandag­ochtend tijdens onze dagstart via Teams. Ze doelde op de vacature voor een freelance vormgever/dtp’er bij Naviva Kraam­zorg. Als jonge moeder volgt ze jullie organisatie met veel plezier op alle social mediakanalen. En hoewel ik zelf inmiddels een íets minder jonge moeder ben, ben ook ik onder de indruk van jullie on- en offline communicatie­middelen. Wat zou het tof zijn om daar ook creatief aan bij te mogen dragen! Daarom solliciteer ik met behulp van dit digitale magazine, ook namens mijn collega’s van communicatiebureau Vanbinnennaarbuiten, naar deze functie.

Van banner tot brochure De afwisseling in werkzaamheden bij Vanbinnennaarbuiten is wat mijn baan zo leuk maakt, en dat is ook de reden waarom ik enthousiast word van jullie vacature. Van banner tot brochure, van social media post tot (online) magazine: ik heb ervaring met bijna alle mogelijke on- en offline communicatie­middelen. Die brede kennis zou ik met plezier ook voor Naviva inzetten. Ook kunnen jullie als het nodig is natuurlijk gebruikmaken van de expertise van mijn collega’s. Teksten schrijven, foto­­graferen, filmen en monteren: dat kunnen we allemaal voor jullie regelen bij Vanbinnen­naarbuiten.

Een huisstijl die past als een jas In de vacaturetekst las ik dat de huisstijl van Naviva staat, maar dat jullie ‘m de komende periode gaan vernieuwen. En dáár hebben jullie mijn aandacht echt te pakken. Het ontwerpen en verder ontwikkelen van huisstijlen is namelijk een van mijn favoriete werkzaamheden. Ik streef altijd naar een huisstijl die past als een jas. En als de jas van Naviva verder verfraaid kan worden, dan help ik daar graag aan mee! Verderop in dit magazine zie je een voorbeeld van een huisstijl die ik verder heb ontwikkeld: die van PCBO Voorst. Ook kun je in dit digitale tijdschrift doorbladeren naar enkele andere werkzaamheden waar ik trots op ben. Lang verhaal kort: als we gaan samenwerken, halen jullie niet alleen mijn ervaring in huis, maar ook die van mijn collega’s. Ik ben erg geïnteresseerd in deze freelance functie en kom graag digitaal met jullie kennismaken!

O, en de super girl die op de voorkant van dit magazine in haar rompertje én rechts op deze pagina de show steelt? Dat is Juul, de dochter van Eva, bij wie Naviva-kraam­verzorgende Joke afgelopen maart op de stoep stond. Ivon Jansen Grafisch ontwerper en dtp’er Vanbinnennaarbuiten